piątek, 30 stycznia 2015

40. Who's That Girl?

Czas na pisanie wczorajszego posta został zeżarty przez lekkie i przyjemne kino telewizyjne. Czasem priorytetem jest posiedzieć na kanapie i poprzytulać się z W.

Już nie raz wspominałam, że odkąd choruję spotyka mnie wyjątkowo dużo miłych ludzkich gestów...
Odezwała się do mnie koleżanka, którą ostatni raz widziałam 20 lat temu. Że jest akurat w PL i że jeden z dwóch wieczorów jakie tu spędza chciałaby zmarnotrawić w moim łysym towarzystwie... Wzruszyło mnie to. A wieczór był przemiły :-) Dziękuję Aniu za odwiedziny!

Kilka dni temu w spontanicznym napadzie fryzjerskiego uniesienia obcięłam Córci grzyweczkę. Stała się teraz już na prawdę dużą panną, a ja nie umiem się na nią napatrzeć (tak, tak, wiem! nie jestem obiektywna, jako matka rzeczonego cudu nad cudami!)
Podziwiajcie! Ktoś ma ochotę na TAKĄ synową???? Zapisy otwarte!


11 komentarzy:

  1. ....jak to czy ktoś??? Idula myślalam że to już wiadomo! :P My już planujemy że za te naście lat bedziemy rodziną... :P śliczna panna Wam rośnie :* pozdrawiamy Paulina, Tomasz, Bastek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka konkurencja na klatce wyrosła, że wszystko stoi pod znakiem zapytania... Wystarczy, że Bastusiowi wpadnie w oko druga lub trzecia sasiadka... ;-)

      Usuń
  2. Cala przyjemnosc på moje stronie. Troche jak z Czterdziestolatka: 20 lat minelo jak jeden dzien. Czasami potrzeba 20 lat by znow sie spotkac. Buziaczki. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy prawie 20-letni zięć by Wam odpowiadał bo tyle ma właśnie mój Bartosz : ))Jeny kiedy to zleciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że wolałabym młodszego za te dwadzieścia lat ;-)
      czas ucieka jak woda przez palce... mam wrażenie, że biegnie coraz szybciej!

      Usuń
  4. Urocza ta Twoja córeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=FRc4YvtJixM

    OdpowiedzUsuń
  6. ...możesz nas dopisać do listy ;) jak patrze na drugie foto to zdaje mi się, że nasze dzieci by się dogadały ;) ;) btw. śliczna panienka :) jak mama... ;) ściskam serdecznie :* o.& co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa diabełki razem? co by z tego było ;-)
      swoją drogą ciekawa już jestem kogo sobie wybierze moja Ada...

      Usuń
  7. Istotnie piekna!

    OdpowiedzUsuń