niedziela, 12 kwietnia 2015

98. Heloł z oddziału chirurgii onkologicznej



Oto jestem.
Warunki całkiem, całkiem... Pozwolono mi nawet na kolację, nie zdycham więc z głodu.
Mam jedną współlokatorkę. Szczesliwą, mlodziutką dziewczynkę z łagodnym guzkiem. Szczęściara, wylosowała TEN los na którego ja łypałam jesienią...

Będę operowana jako pierwsza, wypoczetą głową i ręką pana doktorka. Doooopszzzz, szycie będzie ładniutkie ;-)
Mam w zanadrzu niebieską tableteczkę,  która wbrew skojarzeniom powinna zapewnić mi spokojny i mocny sen.
Ciężko mi uwierzyć, że to już tuż tuż...
To dobranoc Czytacze! Dziękuję za Wasze cudowne wsparcie <3

36 komentarzy:

  1. Ido, myślę o Tobie dziś i będę myśleć jutro, wspieram i wiem ,że będzie dobrze.Trzymaj się kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy całkiem blisko 😊 a myślami z Tobą na tym łóżeczku, trzy dziewczyny z Kabat 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspieramy :) myślami... Trzymaj się!!!! :* B&M&M

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,my tu będziemy warować,posyłać modlitwę,dobrą energię,wszystko pójdzie po Twojej myśli,zobaczysz
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę ciepło o Tobie, trzymam kciuki za powodzenie operacji, teraz będzie już tylko lepiej :) pozdrawiam z drugiej strony Wisły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się, będziemy doglądać żeby wszystko poszło po myśli :)))
    Moce lecą!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Iduś jestem z Tobą całym sercem! matunia

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymaj się! :-)
    S.Z.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie dobrze,trzymaj się :) kciutasy trzymane

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno to co się przyśni na nowym miejscu -spełni się. Wiec kolorowych, pozytywnych i wesołych snów Ci życzę. A jutro całym sercem przy tobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie... Miałam dzikie sny. Po pierwsze, że jakiś staruszek któremu pomogłam zejść ze.schodów w jakimś parku próbował zamordować mnie bejsbolem. Całe szczęście mu uciekam! uffff.
      A po drugie, że wszedł lekarz, dał nura pod moją kołdrę i zakrzyknał spod niej "obchód ginekologiczny!!!! "
      O raku nic a nic, cicho, głucho.. A może to jednak znak, że go już nie będzie????? :-D

      Usuń
    2. proste-historie13 kwietnia 2015 13:42

      a może ten staruszek jest personifikacją Twojego raka? Tak tylko filozofuję... ;)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ida od rana kciuki trzymam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spij dobrze, jutro myslami jestem przy tobie♥
    cichosza

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro połknęłaś niebieską tabletkę, to już głęboko i mocno śpisz. Ta tabletka jest magiczna i nawet jeśli sąsiadka chrapie, to i tak jej nie usłyszysz. Będę o Tobie myśleć jutro. Wierzę w sprawną dłoń Profesora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si si. Połknęłam i rzeczywiście odpłynęłam, niestety obudziłam się o 2 i byłam już wyspana, gotowa do operacji. Niestety chirurg niE...

      Usuń
  15. Jutro jesteśmy myślami i w modlitwach z Tobą! Buziaki. Śpij spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedys do Ciebie zajrzalam,przeczytalam i zostalam...Bardzo mocno trzymam kciuki.Jutro bede myslami z Toba,tak jak Twoja rodzina,przyjaciele i wszystkie osoby,ktore chca dla Ciebie tego samego-zdrowia!Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem myślami z Tobą. Niech Ci się przyśni coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  18. dobranoc i słodkich snów a jutro jestem z Tobą Ida trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  19. Ida, jestem przy Tobie sercem i modlitwą ❤
    wysyłam prośbę do innych - ponad 100 Domów Modlitwy świętego Charbela będzie z Tobą...będziemy prosić o szczęśliwą operacje i zdrowie dla Ciebie ❤ a dla odprężenia zostawiam mój wiersz ;-)

    Bezwzględna

    On wciąż nie daje mi o sobie zapomnieć
    co raz przypominając się
    tysiącem rozżarzonych igieł bólu
    spadkiem nastroju i morfologii
    skokami ciśnienia
    mroźnym oddechem strachu na plecach
    wciąż absorbuje mój czas
    terminami konsultacji zabiegając o uwagę
    on - sublokator
    o którego eksmisję zanoszę wnioski
    do Najwyższej Instancji każdego dnia
    błagając
    o brak litości dla niego
    i zrozumienie mojej determinacji
    on ma wciąż nowe powody
    by nie zmieniać adresu
    a moje serce ogłuchło
    na argumenty że to nie ludzkie
    tak bezpardonowo pozbawiać kogoś
    mieszkania
    czuję się świetnie wręcz znakomicie
    gdy wyobrażam sobie
    jak go bezdusznie wyrzucam
    na bruk
    niech idzie na zatracenie
    gdzie raki zimują
    tam jego miejsce
    chcę odzyskać odebraną mi przestrzeń
    normalnie oddychać...
    ugotować obiad... żyć...
    Czy rozumiesz moją bezwzględność ty który masz tylko dla siebie swój dom?
    Chcę w końcu być tylko sama z sobą
    skończyłam dni dobroci
    dla nieproszonych gości
    ...tak mi dopomóż Bóg.
    ... Amen...i basta!


    /Bogumiła Dmochowska /

    ❤ Niech zmyka gdzie raki zimują...
    a sio! Ida, trzymaj się kochana! ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez jestem blisko i fizycznie (ursynow) ;) i duchowo......trzymam kciuki.....dona

    OdpowiedzUsuń
  21. Iduś wszystkiego najlepszego z okazji imienin , dużo szczęśćia i oczywiście duuuuużo zdrowia , wiem że obchodzisz urodziny ale imieniny wypadają w tak wyjątkowy dla Ciebie dzień i dlatego składam CI życzenia .Trzymaj się , Myślami , sercem i modlitwą jestem z Tobą .M.Głowacka - przysposobiona mama i już tęsknimy za Tobą .

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem i mocno zaciskam kciuki!Będzie dobrze,trzymaj się kochana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana trzymam mocno kciuki!!!
    Odezwij się po, żebyśmy wiedzieli:) przepraszam, że ostatnio nie zaglądałam, zaraz nadrobię:)
    Ściskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Idulka!!! Trzymamy kciuki! Sciskamy Cie mocno!! M&M&J

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję. wciąż dziękuję, wiem... Powtarzam się, ale co innego mogę rzec dla Was?

    OdpowiedzUsuń
  26. 🙆 trzymam kciuki i mocno jestem z Tobą!
    Kasia T

    OdpowiedzUsuń
  27. Iga, powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ida, mysle o Tobie bezustannie... oby wszystko przebieglo sprawnie i bez zbednych komplikacji. Kciuki mocno zacisniete ! Trzymaj sie ... o.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ida,wracaj do sił,dziewczyno:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ida bardzo się cieszymy że już jesteś po operacji i mam nadzieję że teraz będzie tylko lepiej , wiem że czeka Cię żmudna rehabilitacja ale jesteś silna i dasz radę ..całujemy Cię bardzo mocno. M i W Głowaccy

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzień dobry Kochana! Jesteśmy na warcie, czekamy na wieści z frontu :) Pomorskie się melduje! Buziaczki! Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  32. Wysyłam wszystkie moje siły na wsparcie oraz moją modlitwę! Trzymaj się i wracaj di sił!!! Renata

    OdpowiedzUsuń