środa, 18 lutego 2015

57. Brrrrrrrrrrrr!

Calutki dzionek jest mi zimnooooo.
Zimno... od stóp do czubka łysej głowy... zimnooooo...do szpiku kości (oczywiście poza licznymi acz krótkimi chwilami uderzeń gorąca :-/)

Lubicie racuchy? Polecam pyszne racuszki z kaszą jaglaną. Odkrycie mojej Szwagierki sprzed kilku lat, dziś zapukało do mojej głowy w odpowiedzi na znienawidzone, odwieczne pytanie "co na obiad???".
Nawet wybredna jedzeniowo Córcia pałaszowała jak szalony pasibrzuch!
A potem nawet wyżebrała od Taty rosołek.















Uwielbiam jak moje dziecię je!



***



3 komentarze:

  1. Znam to az za dobrze ;) ;) nie wiem co takiego jest w racuszkach, ale to jedno z nielicznych dan, na ktore moj niejadek zawsze da sie namowic ;) a probowaliscie racuchow z twarogiem, lub plackow z bananami ? :)

    Sciskamy serdecznie :* o. & co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowaliśmy ale właśnie miałam wrażenie, że zamiennikiem jabłka w moim przepisie mógłby być banan...

      Usuń
  2. Nam też narobiłaś ochoty tymi racuchami, więc jutro wiem co zrobię....

    OdpowiedzUsuń