wtorek, 23 grudnia 2014

6. no to chlup w ten głupi (gadzi) dziób!

Heloł z oddziału chemioterapii ;)

Czerwony diabeł już się we mnie wsączył, goni gada cholernego. A gad? Według mojej oceny, a co ważniejsze potwierdzonej przez uczone dłonie mojej chemioterapeutki, boi się. Tak się boi, że aż się pokulił z tego strachu!!!! Grzecznie wyjaśniłam mu, że lepiej aby dał już sobie ze mną spokój, bo jego dni są policzone.

***

Na okoliczność nadchodzących Świąt zakupiłam twarzową sztuczną fryzurę poznając przy tym kolejną przemiłą Amazonkę. Zaczynam sądzić, że amazonki to jakiś specjalny rodzaj super babek :-D (co o tej teorii sądzisz Sylwia...?).
Akurat nadarzyła się sposobność sprawdzenia jak mi się nosi blond. No i wychodzi, że blondynką nigdy już nie będę (fuj fuj, bez wyrazu u mnie)
Jutro zrobię się na bóstwo i zaprezentuję, a co!!!

2 komentarze:

  1. I bardzo dobrze! Trzymaj się i nie dawaj gadzinie;-)
    A. F.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, z niecierpliwością czekam na zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń